office-365-business-premium

Je bezit een bedrijf met circa 30 man personeel erin. Je bent hard aan het groeien en deelt veel met je team. Dit is natuurlijk erg mooi als je op deze manier te werk gaat. Zo kan je dan vooral gebruiken maken van open clouds. Clouds waar heel het personeel dus bij kan komen. Echter zijn er ook een aantal dingen die niet terecht moeten komen bij het personeel, namelijk de personeelszaken. Het is natuurlijk belangrijk dat niet elk personeelslid alles van elkaar weet, logisch toch. Stel dat je één van je personeelsleden wat meer betaald dan de ander, dan hoeft niet iedereen dan te weten. Dat kan namelijk al snel zorgen voor onenigheid op de werkvloer en dat wil je niet. De vraag die je jezelf dan stelt is hoe houd ik dit gescheiden? Dit kan je gescheiden houden doormiddel van een private cloud.

Private cloud

 Wat houdt het eigenlijk in zo’n private cloud? Een private cloud is een opslagplek waar je bestanden inzet die alleen jij en de door jou geselecteerde mensen kunnen lezen. Zo zijn de personeelszaken belangrijk voor je compagnon en de boekhouder, maar hoeven ze niet ingezien te worden door andere personeelsleden. Wanneer de personeelsleden een vraag hebben over hun eigen loon of iets dergelijks kunnen ze dit opvragen.